Huisregels i.v.m. COVID-19.

Gelukkig mag ik u weer ontvangen, maar omdat het Covid-19 virus nog steeds actief is zijn er vanuit de beroepsorganisatie bepaalde spelregels opgesteld voor uw en mijn veiligheid. U wordt geacht deze te lezen en te respecteren.

• Ik plan mijn afspraken zo, dat er geen cliënten in de wachtruimte zitten.
• Kom op tijd, maar niet te vroeg.
• Bij binnenkomst desinfecteert u uw handen met alcohol 70%.
• We schudden geen handen, was je handen, hoesten en niezen in de ellenboog en maak gebruik van papieren zakdoekjes.
• U wordt verzocht het toilet zo min mogelijk te gebruiken.
• Kom zoveel mogelijk alleen, laat uw partner thuis. Een van beide ouders kan uiteraard met hun kind (tot 16 jaar) meekomen.
• Neemt u zo min mogelijk spullen mee en stopt u uw spullen die noodzakelijk zijn, weg in uw tas of jaszak.
• Voor en na de behandeling was ik mijn handen en onderarmen met desinfecterende zeep.
• Na iedere cliënt worden contactpunten zoals de deurklinken, deurbel en armleuningen van de stoelen schoongemaakt. Raakt u zo min mogelijk aan in de praktijk.
• Het gesprek tussen ons vindt plaats op 1,5 meter afstand.
• Tijdens het maken van de afspraak stel ik een aantal vragen (Triage) waardoor ik weet of behandelen veilig kan en zelfs vlak voor de daadwerkelijke afspraak doe ik dit om te checken of er iets is veranderd.
• Blijf thuis indien u of een van uw gezinsleden symptomen hebben van verkoudheid, koorts of griepachtige verschijnselen, tenzij u of het desbetreffende gezinslid een Covid-19 test met een negatieve uitkomst heeft gehad. U wordt geacht uw afspraak te annuleren of contact met me op te nemen om dit te bespreken.

Tot nader order worden deze annuleringen u, ongeacht of deze tijdig zijn, niet in rekening gebracht.

Voor meer informatie zie de richtlijnen van het RIVM. ( www.rivm.nl)